miércoles, 7 de julio de 2010

Infografia

Avui us porto un projecte personal, de fet, molt personal, perquè el vaig fer mentre buscavem pis per anar a viure amb la Núria, la meva parella. Vaig agafar els planols d'un dels que ens agradaven, i em vaig disposar a modelar-lo, amoblar-lo, i fer el renders per veure les possibilitats del pis. Aquí teniu el resultat:




Pels qui us interessi, no és el que ens vam quedar, però la veritat que no està pas malament. Bé, per ser una cosa que no és de la meva especialitat, crec que el resultat no fa mal als ulls, tot i que sempre es pot millorar.
El proper pas que m'agradaria fer és treballar-hi més la il·luminació, que ara, després d'acabar el curs, és el que em tocaria. A viam si el temps m'ho permet.

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Licencia de Creative Commons
This work by Gaspar Ventura is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at www.gasparventura.blogspot.com.